Carta als lectors de Bonsai Autóctono.


Abans que res, vull agrair l'oportunitat que m'ofereix Bonsai Obert per fer pública aquesta carta, que espero i desitjo que, d'una manera o altra, arribi a tots els lectors de Bonsai Autóctono.

Benvolguts amics:

MC Ediciones, l'empresa que edita Bonsai Autóctono, ha entrat en "concurs de creditors", de manera que lamento haver de comunicar-vos que el número 105 de la nostra revista no es publicarà, de moment.

Encara que per als efectes és el mateix, és de justícia remarcar que no ha estat Bonsai Autóctono la que s'ha enfonsat, sinó l'editorial (MC Ediciones), que ha suspès la publicació d'almenys cinquanta revistes més.

Després de catorze anys dirigint Bonsai Autóctono, ja podeu fer-vos una idea del que m'està costant redactar aquesta carta -i és probable que encara us quedeu curts-, així que aquesta serà, simplement, una breu nota d'agraïments i disculpes.

Vull donar les gràcies a tots els que, durant aquests catorze anys, han participat assídua o esporàdicament a la nostra publicació (col·laboradors, anunciants, etc.), I, per descomptat, us vull donar les gràcies a vosaltres, amics lectors, que sou els que realment heu fet possible Bonsai Autóctono, tots aquests anys.

També (i això resulta molt important per a mi), necessito demanar perdó a tots aquells que, portats per les recomanacions que vaig incloure en les meves últimes editorials, es van subscriure a la nostra revista (evidentment em vaig equivocar). Imagino que han d'haver mecanismes per recuperar l'import de la subscripció, i que el primer pas ha de ser el de posar-se en contacte amb el departament de subscripcions de l'editorial.

Un milió de gràcies per tot, a tothom. Us trobaré molt a faltar.

Pep Ferrer.
  


Pep Ferrer

Comentaris